Mår du bättre eller sämre under högtiderna?

Mer
13 år 10 månader sedan #306925 av MsTibbs
Jag mår bättre, då jag träffar folk då, familjen. Hade jag däremot suttit ensam i min lägenhet skulle jag definitivt mått sämre.
Mer
13 år 10 månader sedan #307031 av Admin1
Om jag skulle tvingas vara ensam en helg och jag visste att jag skulle må dåligt av det, skulle jag hyra några bra komedier att titta på t.ex Jim Carrey. Det är nog viktigt att undvika att ha tråkigt då.
Mer
13 år 10 månader sedan #307032 av Geta
Nu snart är midsommarhelgen slut. Då börjar det underbara
vardagslivet igen... :vagen
Jag har varit ensam hela midsommarhelgen....
Mer
13 år 10 månader sedan #307068 av saara

Fantasio skrev: Just helger har jag inga större bekymmer med. Det är semestern som är det jobbiga för mig. Lyckas alltid bli inlagd på sommaren.


varför är semestern jobbig? Dricker du för mycket då eller vad är det som gör att du börjar må dåligt?
När har du semester i år?

Geta, vad tycker du är underbart i vardagslivet?
Du har ju nog varit ute och sett på mänskor och kanske du inte har känt dej så ensam fast du har varit utan sällskap eller hur har du riktigt känt dej denna midsommar? Har du varit ute och sett nå andra mänskor idag?
Hur har din midsommar varit Fantasio?
Mer
13 år 10 månader sedan #307070 av Geta
Det som jag tycker är underbart på vardagarna är att biblioteket
är öppet.
Ja, jag har sett andra människor under midsommarhelgen.
Mer
13 år 10 månader sedan #307081 av saara
Så du är kanske varje dag där då? Vad allt gör du där? jag tycker också jättemycket om att vara på bibblan. Sa en gång åt en bibliotekarie att jag skulle nog kunna bo här. hade visst berättat åt henne att jag har som ovana att låna hem för mycket böcker och sen har jag svårt att föra dem tillbaka.
Om jag bodde närmare bibblan så skulle jag gå dit oftare. :)