Kärlek

Mer
18 år 4 månader sedan #29065 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Kärlek
Nuförtiden när tjejer tittar på mig blir jag oerhört paranoid och tror att dom tittar för att jag ser konstig ut trots att alla säger att jag ser ganska bra ut. Förr när tjejerna tittade var jag 100 % säker att dom var intresserade. Min psykolog säger att jag måste tro på att någon där ute är på jakt efter mig. Jag är ganska rädd för tjejer också. Men det finns en tjej som jag är lite intresserad av som jobbar i tobaksaffären. Kioskbaben frågar mig så mycket hela tiden om allting och jag darrar på rösten jämt när jag ska svara på hennes frågor. men hon verkar gilla mig ändå. Det var en kväll när jag skulle köpa snus då tittade hon mig så djupt i ögonen så jag trodde hon ville ha sex med mig. Så det finns nog ändå hopp någonstans.
Mer
18 år 4 månader sedan #29066 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Kärlek
Fredric, det måste vara jobbigt att inte kunna tyda signalerna. Men om du är osäker och tycker om personen så kan du ju alltid fråga om det är ömsesidigt vid något bra tillfälle.
  • Exocet
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #29068 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Kärlek
Kul för dig.
Jag tror att många tjejer kan vara taskiga mot mig och försöka spela på mina känslor för att de vet att jag inte kan få dem. Vi spelar ju inte i samma division liksom.
Eller så kanskejag har en negativ inställning?
Jag vet inte.
  • Exocet
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #29069 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Kärlek
KUl för dig var menat till Jeff,
  • Exocet
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #29071 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Kärlek
Fredrik.
Om man frågar kan man ju göra bort sig totalt.
Det vågar jag inte. Finns det inget annat sätt?
  • Exocet
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #29085 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Kärlek
Jag resonerar som så att jag har alltid haft svårt för att få tjejer,
och om de helt plötsligt börjar visa mig något intresse kanske det bara handlar om ett spel.