Ledsamt...

Mer
18 år 2 månader sedan #33501 av Anki
Svar från Anki i ämnet Ledsamt...
Struntsamma förresten... :D
Mer
18 år 2 månader sedan #33503 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Ledsamt...
Nej, jag tror inte att livet är rättvist, men man får göra det bästa man kan utifrån sin situation. Alla drabbas av sorger någon gång i livet. Jag menar inte att förminska dina/ våra bekymmer, önskar bara att det gick att leva med dem. Själv är jag ovanligt trött idag, men jag blev utdragen på promenad i kvällsljuset, för att min gubbe trodde att det skulle pigga upp. Nu ska jag ta ett varmt bad. Men, Anki, jag håller med dig, varför just jag? Det är en tung börda. Hoppas på att det blir lättare med tiden och att det går att vänja sig. Men denna trötthet, den är så tung just nu.

/Sofie
Mer
18 år 2 månader sedan #33505 av Anki
Svar från Anki i ämnet Ledsamt...
Sofie, du kanske gör för mycket? Du är så full av liv efter vad jag har läst, arbetar 75% !! och allt det andra. Det kanske är svårt att dra ned när man bara vill leva på...
Mer
18 år 2 månader sedan #33506 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Ledsamt...
Det kan vara svårt att få lagom balans på arbete och vila... jag har periodvis arbetat väldigt mycket och sen mått dåligt, blivit utmattad av det...
Mer
18 år 2 månader sedan #33508 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Ledsamt...

Anki skrev: Tack :) men hur gjorde du? Ser fortfarande inget X.


X verkar bara finnas där så länge som inlägget är eget, och sist i tråden... efter att ett nytt inlägg följer på mitt inlägg kan jag inte ta bort det, utan bara ändra det... man kan radera det man skrivet, men platsen för inlägget blir kvar (man kan skriva något annat där om man vill)...
Mer
18 år 2 månader sedan #33512 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Ledsamt...
Jo, visst, det är svårt med balansen många gånger. Jag hittar på för mycket på fritiden. I helgen var jag tillfälligt med i en kör och sjöng, det var en kul grej, men jag hade glömt vad slitsamt det kan vara på rösten och på den mentala kapaciteten.
Senare lördag kväll, var vi tvugna att bära tillbaka kartongerna i förrådet till sin ursprunliga plats efter att de bytt stammar där i förrådslokalen. Så gick lördagkvällen och efteråt insåg jag att vi hade tur det var mitt under säsongstart för melodifestivalen, vi fick ha hissen ifred.

Det som inte hjälper med att dra ner på tempot är däremot grundtröttheten som kommer av medicinen. Eller så är det just det som jag måste göra, men inte vill... Har svårt för att bara ta det lugnt ibland.

/Sofie