Vad krävs för att bli inlagd?

Mer
7 år 4 månader sedan #888315 av Nissegossen
Injektion i morgon?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #888316 av Nissegossen
När skall du lära dig?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #888318 av Nissegossen
Jag måste allvarligt varna dig, det är ju så att ett sjukhus är till för de sjuka, är kostnaden för patienten för hög och de måste spara någonstans, vem tror du de tar ut bakvägen?

Folk dör på sjukhus

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 4 månader sedan #888346 av Lelle
jag räddade livet på en när jag var på avdelning senast. jag förstår inte hur jag ska kunna ha problem med mitt samvete :)
Mer
7 år 4 månader sedan #888349 av Lelle
Det var en gammal man som hade rygg problem och svårt att röra sig. Han var gammal och inlagd på psyket. vi delade rum en period. jag hade somnat till lite grann men så vaknade jag av att någon slog på en möbel, då hade farbrorn satt i halsen och han var gammal hade inga krafter att hosta. Då öppnade jag dörren och sprang och hämtade personal. hade jag inte upptäckt hade han nog omkommit för han hade inga krafter att få bort det behövde hjälp och dörren var ju stängd för vårt rum.

ja det stämmer folk dör där.
Mer
7 år 4 månader sedan #888350 av mopa
När jag blir psykotisk, blir det polishämtning,o inläggning.