Trippeldiagnos

Mer
18 år 1 dag sedan #39497 av Sylviaplath
Svar från Sylviaplath i ämnet Trippeldiagnos
Hej,
Jag vet inte säkert, men tror det beror på att jag varit upprörd över all sjuk behandling jag fått. Men jag är inte särskilt upprörd längre.

Jag blev fö så trött på alla diagnoser i slutet, så jag drev lite med psykiatern (och personalen). Jag rapporterade in en massa nonsens så att de skulle tröttna på mig till slut. Tex jultomtehallucinationer den 13 december. Besök av främmande makt, närmare bestämt den franska spionorganisationen. (Någon hade nämligen dragit ut kontakten till DVDn, och inte var det jag och inte min mannen heller). mm

Jag tror detta ryms inom diagnosen frisk.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 dag sedan #39499 av
Svar från i ämnet Trippeldiagnos
Det låter ganska normalt.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 dag sedan #39501 av
Svar från i ämnet Trippeldiagnos
Hahaha

Jag bryr mig inte så mycket om diagnoser. Jag känner inget behov just nu att definieras som vare sig sjuk eller frisk eller störd eller normal. Jag vet fö inte vad 'normalt' är. Jag är inte säker på att någon är normal. Jag mår bra just nu, och det räcker iallafall idag. ä Hur normal tycker du själv att du är förresten. Vad menar du med 'normalt'?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 dag sedan #39502 av
Svar från i ämnet Trippeldiagnos
Livet är komplicerat och det finns kanske normalt beteende hos den schizofrena världen. Likväl det finns i den "normala" världen.
Mer
18 år 1 dag sedan #39503 av Sylviaplath
Svar från Sylviaplath i ämnet Trippeldiagnos
Oj,
Hur som helst mår jag bra just nu, alla diagnoser till trots. Om det beror på att jag är normal, eller har blivit det har jag ingen aning om.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 dag sedan #39506 av
Svar från i ämnet Trippeldiagnos
Du är onormalt normal.