Känner ni någonsin...

  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
6 år 9 månader sedan #952040 av lonely
Svar från lonely i ämnet Känner ni någonsin...
Såklart du vill bli frisk! Det är frågan som många är rädda för som håller på att bli friska eller blivit det! Men tro mej det är så värt att bli helt av med sina symtom! Jag kommer nog aldrig sluta ta mina mediciner trots läkare säger jag kan leva utan mediciner nog! Idag när mina symtom är så minimala så njuter jag för en gång skull för första gången av vakenheten av psykos i massor av år! Det är så jävla skönt och man kan andas ut och förstå att allting var inbillning och det är inga problem egentligen! Så jävla skönt!
Mer
6 år 9 månader sedan #952044 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Känner ni någonsin...
Låter bra det. :) De säger jag får ta medicin resten av livet, men gör det att jag är "frisk" så är det väl värt det? :)
Mer
6 år 9 månader sedan #952080 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Känner ni någonsin...
Har man inga psykossymptom på 1-5 år, så kan det vara tecken på att man är frisk. Men samtidigt går det inte att jobba så har man visst handikapp kvar.
Mer
6 år 9 månader sedan #952082 av trefyran
Svar från trefyran i ämnet Känner ni någonsin...
Det är inte du som är galen det är världen som e skev, Mediciner fungerar som ett slags vaccin mot psykos, även om man känner sig bättre
Mer
6 år 9 månader sedan #952095 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Känner ni någonsin...
Haft imperativa symtom i vår, så är nog inte frisk än. :(
Mer
6 år 9 månader sedan #952098 av memphis
Svar från memphis i ämnet Känner ni någonsin...
om jag kunde andas ut o känna att allt bara varit inbillning så skulle jag också tycka det var en otrolig lättnad. men jag har verkligen försökt att stötta mig själv att tänka att det är en sjukdom som håller på med mig, eller kanske elaka andar. men det hjälper inte. allt stannar o lever vidare o det har blivit såhär de senaste 3-4 åren att det aldrig går över min känsla att vara både övervakad, förföljd o trakasserad via hemfridsbrott. det sliter på mig. jag tycker absolut inte om det.