Hur mycket röster ska man acceptera?

Mer
6 år 8 månader sedan #967538 av Nissegossen
Det ger sig, jag rycker på axlarna och hör när det är allvar, jag lyder om det de vill att jag gör är ofarligt, jag tar vägen dit, sedan ledsagar de mig där jag skall vara och den gången sade de, du har förhindrat mord och det pga att jag var åsyna vittne och när de sade, du har förhindrat mord sade de och nu kan du åka hem var ju uppdraget slut. Åkte hem och sov gott den natten.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 8 månader sedan #972136 av Fantasio
Joxet har blivit värre. Har vilat en stund, men det hjälpte inte. Vill ringa mamma, men vill inte oroa henne i onödan. Boendestödet tyckte att jag skulle kontakta min kontaktperson på psykiatrin, men vad kan hon göra? Högsta hönset sa ju rakt ut sist att hon tröttnat på att se mig, jag får klara mig på egen hand. Jag ska nu öppna en öl, det brukar hjälpa. Trött på allt.
Mer
6 år 8 månader sedan #972209 av Admin1
Försök minska på stress och ångest. Se till att sova tillräckligt.
Kolla dessa självhjälpsråd:
www.viska.se/sjalvhjalp/sa-motverkas-roester
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
6 år 7 månader sedan #973499 av Fantasio
Hur pass vanligt är det att ha joxet dagtid?
Mer
6 år 7 månader sedan #973505 av Chris
Joxet kommer väl alla timmar fast när man sover drömmer man ibland mardrömmar om förföljning och så där. Jag har inga direkta röster utan snarare uppmaningar i huvudet att göra si och så. Främst från farsan bortom hans grav.
Mer
6 år 7 månader sedan #973529 av Amandara
Jag har oxå tankepåsättning som tycker si eller så....irriterande.