Vanföreställningssyndrom

Mer
6 år 3 månader sedan #1015129 av Hemligamannen11
Hej,
Jag undrar vad oddsen är för att bli frisk från vanföreställningssyndrom ,vad oddsen är att man får schizofreni och om någon annan här har det?
Mer
6 år 3 månader sedan #1015131 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vanföreställningssyndrom
jag har förmodligen vanföreställningar av bestående slag, men har schizoaffektiv som diagnos. jag har haft stora besvär de senaste 3-4 åren av detta minst sagt haft en jobbig vardag. tror inte man blir frisk från det för då hade jag åtminstone ibland varit helt utan paranoida symptom. jag skulle säga att det är verkligen dåliga nyheter. det går fan inte undan!
Mer
6 år 3 månader sedan #1015138 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Vanföreställningssyndrom
Ät dina piller så ordnar det sig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
6 år 3 månader sedan #1015168 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vanföreställningssyndrom
killing me softly.
Mer
6 år 3 månader sedan #1015175 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Vanföreställningssyndrom
Jag litar inte på psykoos. Har alltid älskat sanningen och hatat lögnen, levt i helig kärlek och likförbannat fick jag vanföreställningen att jag var Gud i ett halvår av mitt liv. Att välja Jesus som sin andlige Herre är inte fel, men några garantier att livet blir som en lyxig räkmacka finns inte. Inte heller tror jag att vanföreställningar är något slags straff för att man inte älskar sanningen.

Gör som Zoegas säger och ta medicinen och låt återhämtningen komma. Det där med Jesus kan vänta tills du inte har vanföreställningar längre.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 3 månader sedan #1015179 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vanföreställningssyndrom
tack! det var bra råd.