Panikattack!

Mer
6 år 2 månader sedan #1031388 av Richard
Panikattack! skapades av Richard
Fick just en extrem panikattack, hjärtat höll på att explodera... Varför? Jo, det knackade på dörren... Jag gick o gömde mig! Jag väntar inget besök, o min paranoia ökar extremt, är på topp nu! Vet inte hur sjuk jag blev av det där. Först efter ca 5 min vågade jag gå o titta i kikhålet, o då var där ingen. Någon måste ha kommit in genom entrédörren...
Mer
6 år 2 månader sedan #1031391 av Vilja
Svar från Vilja i ämnet Panikattack!
Har du ingen vid behov medicin du kan ta?
Mer
6 år 2 månader sedan #1031401 av Richard
Svar från Richard i ämnet Panikattack!
Jag tar lugnande Iktorivil varje dag, o jag tog 4 st (8 mg) nyss, men de verkar inte lika snabbt som t.ex. Xanor eller Stesolid. Är fortfarande väldigt i panik... Tuggade sönder tabletterna, då verkar de lite fortare.
Mer
6 år 2 månader sedan #1031404 av Geta
Svar från Geta i ämnet Panikattack!
Det kan ha varit Jehovas vittnen. De var hos mig igår och lade en lapp i brevlådan. Jag är välkommen till Rikets sal.
Mer
6 år 2 månader sedan #1031414 av Vilja
Svar från Vilja i ämnet Panikattack!
Hur mår du nu? Är du fortfarande i panik/nojig? Hjälpte ikton något?
Mer
6 år 2 månader sedan #1031420 av Richard
Svar från Richard i ämnet Panikattack!
Hjärtat slår fortfarande fort o jag är rädd. Men hoppas det var typ Jehovas Vittnen eller så. Har ingen aning om vem det kunde vara! Kanske polisen? Men jag har i.a.f. inte gjort något, o de har väl huvudnyckel om de vill gå in? Det har hänt tidigare, då var det några barn som spelade boll på gården o bara hade råkat sparka upp bollen på min balkong, så det var ju lugnt. Men lägger mig nu ett tag o väntar på lugnande effekten från Iktorivilen...