Panikattack!

Mer
6 år 2 månader sedan #1032487 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Panikattack!
liten-John Om det varit jag hade jag nedkallat att Guds rika välsignelser att må komma över hans huvud

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1032644 av Richard
Svar från Richard i ämnet Panikattack!

liten-John skrev: det var inte många veckor sedan du i en annan tråd förbannade en kristen med plågor från Satan och ett evigt helvete.
Admin raderade dina poster, men jag tror nog du kommer ihåg själv vad du varit med om. (visst är det lustigt att du i dina egna ord där förbannade de som spammar forumet, men den som fick posterna raderade var dina egna?) tänka sig att du öppet säger dig begära hjälp av helvetets makter, vad sker då inte i mörkret? det var i din tråd där du i titeln i princip säger att du tillber ditt ego och att du vet vad som händer efter döden.

skuggvarelser är inte att leka med men som det står skrivet: man sår och man skördar!

Hej o välkommen!

Jag är total-ateist! Innan man föds, finns man inte (förutom under fostertiden), man lever med ett medvetande som ingen kan förklara, o när man dör släcks precis allt, noll, nada, zip! Framför allt medvetandet försvinner! Själen är medvetandet!
Mer
6 år 2 månader sedan #1032656 av Geta
Svar från Geta i ämnet Panikattack!
Jag har varit utanför min kropp, så jag tror inte på det där.
Mer
6 år 2 månader sedan #1032723 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Panikattack!

Richard skrev:

liten-John skrev: det var inte många veckor sedan du i en annan tråd förbannade en kristen med plågor från Satan och ett evigt helvete.
Admin raderade dina poster, men jag tror nog du kommer ihåg själv vad du varit med om. (visst är det lustigt att du i dina egna ord där förbannade de som spammar forumet, men den som fick posterna raderade var dina egna?) tänka sig att du öppet säger dig begära hjälp av helvetets makter, vad sker då inte i mörkret? det var i din tråd där du i titeln i princip säger att du tillber ditt ego och att du vet vad som händer efter döden.

skuggvarelser är inte att leka med men som det står skrivet: man sår och man skördar!

Hej o välkommen!

Jag är total-ateist! Innan man föds, finns man inte (förutom under fostertiden), man lever med ett medvetande som ingen kan förklara, o när man dör släcks precis allt, noll, nada, zip! Framför allt medvetandet försvinner! Själen är medvetandet!

Om du öppnar en Bibel och läser sitter själen i blodet du har en stjärna däruppe och fattade du rätt så lever du med din ande och himmelriket är invärtes i dig, själen kan aldrig att betalas pengar för jämför orden son sun, själ soul , stjärnan där uppe gör att du också finns på många ställen inom dig, jag vet inte om jag vill säga dig vad jag vet. En dag finns andra saker i din lägenhet som har kommit i deras ställe.Du vandrar med din ande från kropp till kropp med din ande i själen och människa i sin helhet är en evighetsvarelse så betänk att du blir mycket besviken på vad du skrev här, paradis eller rätt ned till han därnere? Du får tro vad du vill men det lutar åt nedflyttnings plats

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • jag-igen
  • Besökare
  • Besökare
6 år 2 månader sedan #1033029 av jag-igen
Svar från jag-igen i ämnet Panikattack!

Richard skrev:

liten-John skrev: det var inte många veckor sedan du i en annan tråd förbannade en kristen med plågor från Satan och ett evigt helvete.
Admin raderade dina poster, men jag tror nog du kommer ihåg själv vad du varit med om. (visst är det lustigt att du i dina egna ord där förbannade de som spammar forumet, men den som fick posterna raderade var dina egna?) tänka sig att du öppet säger dig begära hjälp av helvetets makter, vad sker då inte i mörkret? det var i din tråd där du i titeln i princip säger att du tillber ditt ego och att du vet vad som händer efter döden.

skuggvarelser är inte att leka med men som det står skrivet: man sår och man skördar!

Hej o välkommen!

Jag är total-ateist! Innan man föds, finns man inte (förutom under fostertiden), man lever med ett medvetande som ingen kan förklara, o när man dör släcks precis allt, noll, nada, zip! Framför allt medvetandet försvinner! Själen är medvetandet!


det spelar ingen roll vad du kallar det, det du påstår är knappast något annat än mörka fantasier.

vad man har gjort i livet kommer att dömas, bra och dåligt - detta kan du ge dig fan på. ens medvetande släcks knappast utan man kommer att få skörda de frukter man sått, sura söta och beska och RUTTNA! detta ser den heliga guden till , Jesus Kristus heter han. visste du att domedagen redan är här? vi skördar det vi har sått och det är bra.

du trodde väl inte dina panikattacker kommer från ingenstans? du är en litet oskyldigt lamm som söker beskydd av helvetet bara för att verka ball?

när det gäller lära om x och y, som t.ex reinkarnation, så är det bara Jesus Kristus man ska lita på. just reinkarnation är en favoritlära av Satan faktiskt.

läs flera kapitel om vad Jesus Kristus säger om "re-inkarnation" här: www.bertha-dudde.info/english/BookletsHtml/Th_020.html
Mer
6 år 2 månader sedan #1033042 av Ingrid999
Svar från Ingrid999 i ämnet Panikattack!
Reinkarnation är en naturlig del av livets kretslopp. Själen lever vidare.Buddha var ju även Jesus , en stor Ängel som inkarnerade med kärlekens budskap