Vad gör jag nu?

Mer
6 år 4 veckor sedan #1044337 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad gör jag nu?
Röster kan vara svåra att helt få bort. De kan komma när det är tyst, vid stress och ångest. Så om du inte har tyst, har ingen ångest eller stress så borde det bli bättre. Försök också titta på TV för att se om det hjälper eller lyssna till musik. Röster är ett problem om man mår dåligt av dem.
www.viska.se/sjalvhjalp/sa-motverkas-roester
Mer
6 år 4 veckor sedan - 6 år 3 veckor sedan #1044344 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad gör jag nu?
Minst sagt, du blir aldrig kvitt röster om du har gått igenom några psykoser, efter inläggning av psykos, kan det pga medicin vara helt tyst i huvudet, sök då inte inre röster, jag vet tystnaden är besvärande men sök inte kontakt inåt sök kontakt utåt annars byggs röster upp automatiskt och du riskerar kroniska röster du aldrig blir kvitt. Numera är jag Rösthörare för mig ett normaltillstånd idag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 3 veckor sedan by Admin1.
Mer
6 år 4 veckor sedan #1044347 av rymd
Svar från rymd i ämnet Vad gör jag nu?
För mig är rösterna utanför
Mer
6 år 4 veckor sedan #1044350 av rymd
Svar från rymd i ämnet Vad gör jag nu?
jag skickar så många saker från youtube för att de säger det, samtidigt som jag har hörlurar på och minskar dem. Svårt att förklara!
Mer
6 år 4 veckor sedan #1044372 av Miika
Svar från Miika i ämnet Vad gör jag nu?
Funderar på att gå till ICA och köpa lite blommor
Mer
6 år 3 veckor sedan #1044680 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad gör jag nu?
Psykotiska röster brukar komma utifrån. En del har inre röster, men det kan ju bero på att de inte har andra psykotiska symptom. Har du andra psykossymptom är röster, rymd?