Försämras om kvällarna

Mer
3 år 4 månader sedan #1304868 av Geta
Svar från Geta i ämnet Försämras om kvällarna
Sömnen är dödens syster.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1304907 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Försämras om kvällarna
Så sant så, Geta. Nu ska jag ta mig en Stesolid till och sätta mig och försöka spela TV-spel.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 3 månader sedan #1316563 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Försämras om kvällarna
Jag kanske är prinsen på ärten, men jag mår inte så bra. Jag kommer inte att ringa någon, inte så här dags, inte ens AE. Har precis tagit fem milligram Stesolid, men har ännu inte hunnit få någon effekt. Jag oroar mig över morgondagen, hur det ska gå med kvinnan jag ska träffa. Finns inte på kartan att jag går och lägger mig innan midnatt. Får väl testa med lite Theralen också, men den ger inte så mycket effekt på mig. Jag mådde bra tills för ett par timmar sedan, sedan vände det. Alltid värst om kvällarna, förstår inte varför.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1326112 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Försämras om kvällarna
Jag sov ett par timmar efter att jag varit på mötesplatsen. Jag som vill sova bort mitt liv tvingas vara vaken tills sent i natt. Har ingen medicin som knockar mig, det vill jag ha.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326120 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Försämras om kvällarna
Du burde kanskje øke dosen med Nozinan, Fantasio. Det er nok bedre på langt sikt enn stesolid. Da jeg hadde virkelig store søvnproblem fikk jeg Apodorm.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326502 av krokus
Svar från krokus i ämnet Försämras om kvällarna

Fantasio skrev: Jag sov ett par timmar efter att jag varit på mötesplatsen. Jag som vill sova bort mitt liv tvingas vara vaken tills sent i natt. Har ingen medicin som knockar mig, det vill jag ha.

Värst vad du tjatar om mediciner. Det är väl inte konstigt att du är vaken längre på kvällen, om du sover under eftermiddagen?