Tagen av polisen

Mer
4 år 11 månader sedan #1153703 av wasp
Svar från wasp i ämnet Tagen av polisen
Ja, blir man haffad av polisen med apodosrullen i fickan så frågar de säkert!
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1153744 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tagen av polisen

wasp skrev: Ja, blir man haffad av polisen med apodosrullen i fickan så frågar de säkert!



När apoteket införde en avgift för Apodosen gick jag inte med på det trots att summan var 5 kr per tillfälle jag hämtade ut rullen var 14de dag. Jag begärde då att få utskrivet förpackningarna med medicin bara för att markera att det inte var rätt att ta de pengarna från mig.

Jag har det fotfarande, men hon på Apotelet argumenterar och trots att jag har konto på Apotyket säger hon att hon vill ha pengar av mig. Inte göder jag Apoteksbolaget då de pengarna ser jag aldrig igen. De drar ju ut summan upp till frikort per år, det är ju då en fast summa varje månad de drar från mitt konto varje månad, en gång gjorde det att jag satt där och sade, jag betalar inget till dig, absolut inte hon fattade ju då att jag vägrade betala kontant över disk till slut sade hon på konto Då? Ja, absolut kom inte på annat du hittar på du får aldrig de pengarna från mig. Jag blev bara argare och argare.

Nu tyckts hon fattat, inga pengar i hennes portmonä från mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 11 månader sedan #1153935 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tagen av polisen
Det finns så mycket oilka sorters knark idag. Hur ser man ut på t ex heroin? Om knark oftast bara syns i ögonen (pupillerna) blir man inte stoppad.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153937 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tagen av polisen
Håller med om att tjacket ger en viss igenkännbar stil. Heroinister ser nog mer "döda" ut, är min föreställning. På en del syns det inte alls att de rökt hasch medan det på andra går jättelätt att se.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153938 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Tagen av polisen
Jag har några knarkare i huset. Vet inte vad de går på men det syns när de är påtänd. Dimmiga i blicken och allmänt off. Är det så att vara knarkare är det inget jag tänker testa. Ser ut som ett nära döden tillstånd. De hade ett barn ihop men de har inte längre barnet för de måste tända på - tragedi.
Mer
4 år 11 månader sedan #1153942 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tagen av polisen
Fantasio. Du ser inte ut som en pundare, men kanske sticker du ut på något annat sätt? Du har ju berättat att du har en ovårdat utseende, det var nog det som orsakade det hela.