Vad har ni gjort för dumt/knäppt när ni varit psykotiska?

Mer
4 år 9 månader sedan #1175499 av IngeF
De virket noe overrasket og ba meg ringe lege, men de tok notis av personalia, så jeg har nok en mappe på meg.
Mer
4 år 8 månader sedan #1176655 av Yrroz
Hoppat ut genom fönstret på sjukhuset i pyjamasbyxor och tagit bussen in till stan,
Mer
4 år 8 månader sedan #1176672 av Nissegossen
Som kompisen han satt i väntrummet på skoltandläkarens väntrum han öppnade fönstret och hoppade ut och stack. Du har knappast varit med på den tiden med linborrmaskiner

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1176813 av Cosmos

Slyngelsnubben skrev: Jag var på toppen och skulle precis börja min karriär hade möte med vdn för att signera kontraktet 3 dagar innan åkte jag in på psyk och hela min värld rasade ner

Jag hade det också bra förspänt. Hade precis avslutat min första termin på min utbildning och klarat alla tentor. Och så, ännu viktigare. Jag hade startat upp en musikkarriär tillsammans med en kille. Vi spelade mina låtar, stämsång och två gitarrer, spelade på Västerviksfestivalen och överallt. Hade alla möjligheter att "bli" något när sjukdomen slog till.

memphis skrev: Jag slog sönder kommunhusets dörrar och gick in där och drack vatten mitt i natten. Somnade sen på golvet men vaknade för att alarmet var så öronskärande. Gick sen därifrån samma väg jag kom in.

Jag har slagit sönder en oräknelig mängd rutor i mina dagar. Affärer, skolor, länsstyrelse, trapphus m m. När min terapeut kastade ut mig p g a att hon inte orkade med mig mer, gick jag loss på hennes hus (lägenhet). Jag slängde upp en sten till hennes fönster, men missade och träffade ett annat. Damen som bodde där låg i sin säng när stenen brakade in och sånär träffade sängen. Min terapeut berättade dagen efter och undrade om det varit jag. Jag reagerade med att skratta tills jag kiknade. Efter detta blev jag utslängd från terapin och fick inte komma tillbaka. Men det ledde fram till nya attacker från min sida. Minns faktiskt inte hur det slutade. Blev tagen av polisen flera ggr.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1176924 av Slyngelsnubben
Klättrade ner i ett vattenfall och letade efter min mobil som jag tappat hade säkert dragit i mig 10 linor kokain också, kunde dött om jag ramlade ner
Mer
4 år 8 månader sedan #1176938 av Drummer
När jag låg inlagd så vaknade jag utan kalsonger, alltså morgonstånd. Sköterskan blev generad för den var så stor