Varför övervakar poliser schizofrena?

Mer
5 år 9 månader sedan #1071677 av Geta
De flesta med schizofreni är laglydiga. Vi är ofta skiträdda.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071681 av Nissegossen
Geta, jag har lärt mig att inte vara rädd! Jag tar det som kommer med öppna ögon, att inte vara rädd löser många problem, det som kommer i framtiden vet jag ingenting om men i det har jag som det står i Bibeln att Räddhåga finns icke i Gud, när man följer det är man aldrig rädd för vem kan skada själen? kroppen, den är förgänglig men den som är av Gud kan inte förstöras och man kan inte förstöra själen om den inte först fått det som gör det möjligt Där står jag och tar fajten när den kommer

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1071682 av charlie2
många med psykos kan vara våldsamma då de hör röster.
hag har träffat många som har varit våldspatinter.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071684 av Geta
Jag har varit inlagd i psykiatrin många gånger. Kan inte minnas att någon medpatient varit våldsam.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071685 av charlie2
jo jag har mött en del våldsamma patienter.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071686 av Nissegossen
Alla Grabben som använder våld, bör även under en psykos också där står inför att kunna avstå från våld gör de under en psykos använder våld är de medvetna om att ingen får göra så. Det är ett val och att dem medvetet bryter mot det, de dödar medvetet och de är medvetna om det där gäller lagens strängande straff och Gud sorterar ut dem redan i livet, de kommer icke överleva när de står inför Gud de blir utsorterade redan medan de ännu lever. lär dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum