Varför övervakar poliser schizofrena?

Mer
5 år 9 månader sedan #1071709 av Geta
Vi lever i en humanitär stormakt enligt Reinfeldt.
Mer
5 år 9 månader sedan #1071762 av Nissegossen
Om vi är så oönskade, varför gör de inte värre saker mot oss? Människorna är inte problemet. Det är inom dig själv du har problemet. De förmår inte ett jota i verkligheten. Men inom dig är de som är inom dig, där har du fienden, de vill din död punkt.

Lyder du de inom dig är det med din död de slutar och då har de fått vad de vill, ännu en skalp att hänga vid höften, människorna runt dig förstår inte mycket men om du agerar med våld, kommer du inte ut igen, håll dig på matten

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 8 månader sedan #1172512 av Jocke
Jag vet inte vad jag ska skriva? Hur lever man ett normalt liv med schizofreni på halsen och media som agerar poliser, men de vill nog bara hänsyfta till polisen för att dem kanske känner sig hotade!

Lagens långa arm, kan nog bara användas när det är absolut nödläge? Vad är då ett nödläge?

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 8 månader sedan #1172514 av MsTibbs
Jag tror få av oss är intressanta för polisen. De flesta är bara byoriginal! :)
Mer
4 år 8 månader sedan #1172516 av Geta
Tror inte heller att vi är så intressanta för polisen. Det finns fulare fiskar idag att övervaka.
Mer
4 år 8 månader sedan #1172534 av wasp

MsTibbs skrev: Jag tror få av oss är intressanta för polisen. De flesta är bara byoriginal! :)


Snällt sagt, förr i tiden hette det byfånar!