Hur få ro?

Mer
4 år 6 månader sedan #1191659 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur få ro?
Kokar ärtsoppa nu. Det är en bra grej. Konkret. Låter roligt. Bubbel bubbel. Jag hör alla ljud starkt idag, som jah inte brukar tänka på. Skötaren sa sovit dåligt?
Mer
4 år 6 månader sedan #1191660 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur få ro?
Min syster var ute och handlade med sitt barnbarn. Han får godis bara när han är på barnkalas. Han sa till min syster- vi kan köpa godis i hemlighet. Han är fyra och ett halvt år.
Mer
4 år 6 månader sedan #1191709 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hur få ro?

Amandara skrev: Så som på jorden så ock i himlen. Vi tjänar alltid på att vara hyggliga människor här i världsalltet. Är vi bra blir hela världen bättre. Alla människor ska med. Gud värnar om HELA sin skapelse - tror jag. Vi må ha uppkommit ur en brygd av kemikalier....och utvecklats genom årtusendena - till de speciella varelser alla djur, människor och växter är. Man kan inte ta ifrån 99% av alla människor deras rätt till liv. Skulle 1% vara bättre än alla andra? Det tror inte jag. Vi är alla lika värdefulla. Vi är likvärdiga inför Guds skapelse. Vi har varandra.


Gud skapade människan till sin avbild. Man kan lugnt säga att hon inte har förvaltat den väl.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1191712 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Hur få ro?

MsTibbs skrev: Kokar ärtsoppa nu. Det är en bra grej. Konkret. Låter roligt. Bubbel bubbel. Jag hör alla ljud starkt idag, som jah inte brukar tänka på. Skötaren sa sovit dåligt?

ja(plus H som i helvetet) = jah

alla (plus H som i helvetet) = allah

inge (plus N som i Någon) = ingen

Cosmos skrev: Gud skapade människan till sin avbild. Man kan lugnt säga att hon inte har förvaltat den väl.

finns en Satans inblandelse också, en perverision av mänsklighten till den punkt att vi blir mer lika Djävulen , kungen av helvetet snarare än den gudomliga fadern i himmelen
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 6 månader sedan #1191871 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hur få ro?
Cosmos,
Mer
4 år 6 månader sedan #1193303 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Hur få ro?
Vart vill du komma med det? Ingen?