Vill resa i tiden

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1207197 av Slyngelsnubben
Svar från Slyngelsnubben i ämnet Vill resa i tiden
Om jag kunde resa tillbaka i tiden och inte rökt så jävla mycket gräs, visste inget om denna sjukdomen på den tiden. Men jag kom långt iaf gick på en av världens bästa universitet, hade jobbat utomlands i 3 år, pratar tre språk, hade pengar lägenhet men drogerna förstörde allt.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Slyngelsnubben.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207206 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vill resa i tiden
Det förnekas hela tiden att det ger hjärnskador att röka gräs.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1207231 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Vill resa i tiden

Fantasio skrev: Jag skulle kunna tänka mig att åka tillbaka i tiden och kliva in i mitt liv som tolv-, trettonåring. Då skulle jag göra saker så annorlunda. Bland annat skulle jag ha gjort bra ifrån mig i skolan. Ungdomsgård gick jag aldrig till, visste knappt att det existerade. Skolan och vara social är det viktigaste jag kan komma på nu i alla fall.

Man lærer nok like mye i friminuttene som i timene. Jeg fikk aldri til det.

Geta skrev: Det förnekas hela tiden att det ger hjärnskador att röka gräs.

Kognitive skader av alkoholbruk er nok et langt større problem. Det sunneste er å avstå fra rusmidler. Just say no, som var Nancy Reagans mantra.

Geta skrev: Mina gamla släktingar på mormors sida talade mycket om Apokryferna. De var väl förbjudna tills nyligen, då de togs upp igen.

Man må huske at Gud hadde redaktører. Guds ord er tungt redigert.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207237 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vill resa i tiden
:rotfl
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1239454 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vill resa i tiden
Vore intressant att ta en tur med ettans spårvagn, en sedan länge nedlagd linje i Norrköping. Titta till mig själv som barn. Kanske ta kontakt med mig själv och varna mig om vad jag har att vänta om jag inte passar upp. Visst skulle det vara en kul känsla att gå gatan fram år 1975.
Mer
4 år 1 månad sedan #1239490 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vill resa i tiden

Fantasio skrev: Vore intressant att ta en tur med ettans spårvagn, en sedan länge nedlagd linje i Norrköping. Titta till mig själv som barn. Kanske ta kontakt med mig själv och varna mig om vad jag har att vänta om jag inte passar upp. Visst skulle det vara en kul känsla att gå gatan fram år 1975.


I din tanke, har du kontakt med barnets känslor inom dig själv? I så fall är du lyckligt lottad, detta för det helar själen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum