Att inse att man är sjuk

Mer
4 år 4 månader sedan #1212599 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Att inse att man är sjuk
Identitetsideologien startet med Freud. At alle i grunnen er mer eller mindre biseksuelle var jo hans idè.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212644 av Nissegossen

Klanggedin skrev: Freud menade att jag har outryckta sexuella begär... Som kryper fram i min kommunikation oavsett om jag vill det eller inte :D


Så Freud har du träffat medan han levde och sade de orden till dig. starkt att du överlevt på vad han sade till dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1212649 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Att inse att man är sjuk
Jag fick bästa betyg i befälslämplighet. och bra betyg i resten. Enda dåliga var en tendens till plattfot och att knäna var överböjbsra. Men jag sa att jag vandrat i Norska fjällen hela mitt liv utan problem. Sant var det också! :)
Mer
4 år 4 månader sedan #1212657 av Nissegossen
Gjorde mönstringen fick inte välja bort det blev uttagen till underbefälsutbildning fick i lumpen goda betyg och muckade som gruppchef med vad kommer ihåg korprals grad fast furir när jag muckade med bra betyg, om det nu var 10,10, 9 om boken ligger någonstans eller slängdes med till och med biljetten till mobplats

Gissar om att det blev krig hade inte haft mig att tänka på att jag skall infinna mig på Mobplats, troligtvis finns den inte kvar

Det här förvånar mig då I2 skogen tydligen är på I2 övningsfält och att man har det som rekreationsområde. Detta för att det kan vara ganska mycket OXA (oexploderad ammunition) på området har de avsökt marken och då fått tag på allt och tagit bort det för det innebär fara för allmänheten?

www.visitkarlstad.se/sv/gora/naturstigen-pa-i2-omradet-29432

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1212725 av Klanggedin

Nissegossen skrev:

Klanggedin skrev: Freud menade att jag har outryckta sexuella begär... Som kryper fram i min kommunikation oavsett om jag vill det eller inte :D


Så Freud har du träffat medan han levde och sade de orden till dig. starkt att du överlevt på vad han sade till dig


Tack Nissegossen.. Helt korrekt!
Jag och Freud e bundisar sen barnsben så du gör bäst i att lyssna på mig eftersom jag är kompis med en sån betydelsefull person.... Ska fråga han om han myntade schizofrenibegreppet också!
Mer
4 år 4 månader sedan #1212731 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Att inse att man är sjuk
Tror ikke det var Freud.