Att inse att man är sjuk

Mer
4 år 4 månader sedan #1212478 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Att inse att man är sjuk

Nissegossen skrev: Livet är för kort för att vara bitter! Släpp och gå vidare


For meg er det for sent, men jeg kan kanskje avverge at andre CP barn blir overvurderte. Livet er ikke for kort Nissegossen. Det er alt for langt.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212510 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Att inse att man är sjuk
Jag visste i förskolan att jag var annorlunda. Men fick första diagnoserna 23 år gammal.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212512 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Att inse att man är sjuk
Det ble narcissistisk kollisjon i mitt hode når alle vet at man ikke som andre, samtidig som man blir fortalt at man er det, primært av dem som jobber med slike barn på heltid. Barna visste det, men ble egentlig mobbet veldig lite i forhold til hva man kanskje skulle tro. Men inkludering opplevdes veldig kunstig på et vis. Mine foreldre som var uten utdanning, kunne ikke stort annet enn å tro på det som ble sagt. På den tiden trodde uutdannende folk på dem med litt utdanning, selv om de vel egentlig var smartere enn dem. Ikke kunne man google heller. Ms. Tibbs, det jeg ikke kan begripe er at du ikke ble kjent stridsudyktig? Uten sammenligning for øvrig, Breivik ble erklært uegnet til millitærtjeneste, så noe må de jo ha sett allerede da. Jeg ble selvsagt aldri kalt inn, og fikk bare et brev i posten. Var bare glad til. Jeg vokste opp rundt jaktvåpen, men var aldri våpeninterestert egentlig. Å leke krig har jeg alltid sett på som litt fjollete, selv om millitærhistorie er interestant.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212523 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att inse att man är sjuk
Min mamma märkte tidigt att jag var annorlunda. Hon profeterade om att jag skulle bli sinnessjuk. Men konstigt nog var jag inte mobbad i skolan.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212544 av Nissegossen

IngeF skrev:

Nissegossen skrev: Livet är för kort för att vara bitter! Släpp och gå vidare


For meg er det for sent, men jeg kan kanskje avverge at andre CP barn blir overvurderte. Livet er ikke for kort Nissegossen. Det er alt for langt.



Kanske det i så fall är det så att vi inte är produktiva efter pensionen och därefter blir vi mer handikappade ju högre ålder vi lever, så istället för pension borde vi enligt principen tärande är det ju logiskt ta bort oss när vi får pension, men det skulle hylla eutanasi Men att vara bitter förkortar våra liv ändå som det är i dagens läge

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1212546 av Klanggedin
Bitterhet vara längre än livet.. Släpp det eller gå vidare!