Det är något som är VÄLDIGT KONSTIGT! minst sagt.

Mer
4 år 2 månader sedan #1228616 av zoegas
Precis Geta. Dett är Viska, vad gör han här? Att ett pappersfoto förändras av sig själv? Se det från sidan. Det vore svart magi. Det är du som inbillar dig saker.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 2 månader sedan #1228618 av memphis
Nej, jag tror att det kan hända. Jag har själv sett en trasig mugg reparera sig själv. Bara en av många märkliga saker. Nissegossen sade att det rör sig om dimensioner. Det låter troligt, eftersom jag 100% vet att muggen var i tre delar. Märkliga saker händer.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228619 av Lelle
tar klozapin.

men nej helt fel. jag har sett viska som huvudprincip att dela erfarenheter med varandra.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1228630 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Det är något som är VÄLDIGT KONSTIGT! minst sagt.
Man kan dela med sig av erfarenheter och få tillbaka svar av ens egna erfarenheter, quetiapin är ångestlösande vilket förklarar den befriande känslan men den är inte bra mot paranoida vanföreställningar och när man lever med det blir det din sanning, men du har skov i din sjukdom och ska kontakta din läkare för bättre mående.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228671 av Maxjohan1983
Det kallas för dissosiation det med ditt pappersfotot. Jag har skrivit om detta flera gånger och uppmanar dig att läsa på om det.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 2 månader sedan #1228910 av krokus
Paranoia startar väl som ångest?