Vad skulle ni gjort annorlunda?

Mer
4 år 1 månad sedan #1234316 av Amandara
Mitt liv har varit bra förutom när jag varit sjuk. Det är fortfarande bra förutom när jag är sjuk.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234344 av wasp
Komma tillbaka i tiden går ju inte. Mitt liv just nu är som en apel som bär frukt, men inte äpplen. Bara ett enda äpple och det är jag.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1234348 av Fantasio
Jag tror inte att man lever om sitt liv. Reinkarnation tror jag dock på. Det är väl först i Himlen man utvärderar livet.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234353 av Cosmos
Det är konstigt. I Sverige får du dina förståndsgåvor ifrågasatta om man säger att man tror på gud.

Men de österländska religionerna fortsätter att spridas ut och det utan ifrågasättande. Allvarligt, vem fan tror på att om något(!). Det ska tydligen bero på karma Att tro på Gud är annorlunda . Här ligger allting fast, en gud är att finns kärlek och trygghet. aldrig dömande.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234354 av Geta
Svenskarna är förtjusta i allt utländskt.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234361 av Clean
Jag ångrar allting. Går varje dag och tänker hur fan allting är och det blir med att säga eller göra något. Dagarna är så jävla långa att jag vill somna och aldrig vakna, men jag vill inte dö. Men jag behöver vara på en plats där allting stämmer och är rätt. För som det är så fungerar ingenting.