Vad skulle ni gjort annorlunda?

Mer
4 år 1 månad sedan #1234195 av Clean
Jag ångrar allting.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234250 av Nissegossen
Redan innan jag blev inlagd, borde jag tagit alternativet Gud på allvar, men jag tänkte jag har svårt att tro att en 2000 år gammal text har relevans idag, nej detta måste vara nytt och detta måste höra till psykiatrin som rätt instans för det är helt dagsaktuellt de tar upp. Något väldigt hemligt en prövning värdigt högre studier. Jag hade faktiskt de tankarna strax innan jag tog mig till Sahlgrenskas psykakut. Jag hade två val, jag valde psykiatrin för i detta läge som var då insåg jag att jag var på tok för trött för att kunna arbeta på morgonen den dagen jag behövde legalt få sova ut. Jag behövde sömnen därför psykiatrin. Jag borde tagit Bibeln på allvar, men jag var påfrestad tyvärr valde jag fel men i det var det den psykiatriker som lade in mig på avd som var ansvarig för inläggningen hade jag fått sömntabletter och sjukskrivning en vecka hade det varit bättre.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1234266 av Admin1
Jag kan inte komma på att jag kunde göra något bättre. Rätt nöjd med mitt liv trots schizofreni har jag ändå klått nästan alla.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234300 av Richard
Vet inte hur jag skulle gjort tiden 16-30 år bättre, det är ju den tiden man är "mest aktiv". Jag bara drog mig tillbaka. Är i.o.f. fortfarande tillbakadragen, men mår inte så dåligt, men har ju fortfarande massvis med medicin.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234316 av Amandara
Mitt liv har varit bra förutom när jag varit sjuk. Det är fortfarande bra förutom när jag är sjuk.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234344 av wasp
Komma tillbaka i tiden går ju inte. Mitt liv just nu är som en apel som bär frukt, men inte äpplen. Bara ett enda äpple och det är jag.