Man ska ha fullt upp

Mer
4 år 2 veckor sedan #1243912 av Geta
Svar från Geta i ämnet Man ska ha fullt upp
Malena Ivarsson deltog i Fråga Doktorn för ett par år sedan. Hon demonstrerade dildos. Hon rekommenderade att man skulle testa det innan man dog.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1243913 av memphis
Svar från memphis i ämnet Man ska ha fullt upp
Du får ta hennes råd, Geta :rotfl

Jag träffade faktisk Marlena en gång när jag praktiserade som pressfotograf. Thord, min handledare ville absolut följa med på plåtningen! Haha. Han var helt till sig, och hon är ju en vacker kvinna också sexolog på det.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1243914 av Geta
Svar från Geta i ämnet Man ska ha fullt upp
Malena Ivarsson är rolig.
Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1243919 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Man ska ha fullt upp

memphis skrev: Du får ta hennes råd, Geta :rotfl

Jag träffade faktisk Marlena en gång när jag praktiserade som pressfotograf. Thord, min handledare ville absolut följa med på plåtningen! Haha. Han var helt till sig, och hon är ju en vacker kvinna också sexolog på det.


Sverige var jo den pedagogiske og skamfrie syndens hjemland en gang i tiden. Det er liksom noe annerledes i dag. Kontrasten til Norge var enorm. Her var alt grått, trist og forbudt på den tiden. Da Jens Bjørneboe ga ut "Uten en tråd" anonymt i Norge så sent som 1966, ble det en skandaleomsust rettssak og eksemplarer av boken ble beslaglagt.
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by IngeF.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1243950 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Man ska ha fullt upp
Man brukar hävda att de med en akademisk bakgrund har mycket lättare att bli bättre med hjälp av psykoterapi.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1243951 av wasp
Svar från wasp i ämnet Man ska ha fullt upp

Cosmos skrev: Man brukar hävda att de med en akademisk bakgrund har mycket lättare att bli bättre med hjälp av psykoterapi.


Lite övermaga?? Ligger nog något i det ändå.