Har tanken slagit er att?

Mer
3 år 11 månader sedan #1253447 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har tanken slagit er att?
... Jag blev så lycklig när jag hörde det första gången. Det var som en medicin jag verkligen behövde.
Mer
3 år 11 månader sedan #1253448 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Har tanken slagit er att?
Den som inte tillverkar bajs kan inte tänka, själva bajstillverkningen är förutsättning för alla tankar och känslor, men därför behöver inte bajs smaka gott och vara nyttigt även om det är fullständigt fundamentalt och extremt naturligt.

Allt naturligt ska det talas tyst om. men att själva anuset dvs stjärthålet ser ut som en grafisk stjärna behöver nog inte betyda att arslet också ser ut som en * summatotal och att alla är rädda för den skiten?

en.wikipedia.org/wiki/History_of_Shit
Men gräver man lite idehistorians kulturantropologi kanske man hittar multum av multnande media? Samt några personer som står och gräver sedan urminnes tider?
Mer
3 år 11 månader sedan #1253449 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har tanken slagit er att?
Varför pratar du sån skit?
Mer
3 år 11 månader sedan #1253450 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Har tanken slagit er att?

memphis skrev: Varför pratar du sån skit?

Kanske för att belysa den allmänna paranoian som ligger bakom att tala om det mest fundamentala att tankarna är beroende av bajstillverkningen? Och att mycket annat är rent skitsnack?

Har du tänkt på att den som inte tillverkar bajs inte kan tänka?
Bajstillverkningen är central i den existentiella evolutionen, men kanske inte så fin att tala om trotts att den är helt grundläggande
Mer
3 år 11 månader sedan #1253451 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har tanken slagit er att?
Jag är nästan säker på att Jesus Kristus sagt något liknande, om våra innersta kärnor.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1253454 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Har tanken slagit er att?
Ligger nåt i det ni säger det är verklighet som upplever.