Hur många gånger har du varit inlagd?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1254780 av Fantasio
Tre gånger förra året, februari 2017, det blir fyra. Brukar väl bli inlagd en gång om året, skulle jag tro.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1254801 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hur många gånger har du varit inlagd?
4 gånger som jag minns. Perioderna på Nacka Närsjukhus som var där jag satt inlåst. Var hemskt. Den kortaste tiden var 6 månader. Satt längre perioder än så.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254805 av Zoidar
Två gånger för psykos (2006, 2007) och en gång för depression 2007, och en gång för psykoskänning 2018(?).

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 11 månader sedan by Zoidar.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1254834 av Fantasio
Faktiskt så brukar jag känna igen en eller flera intagna. Det är inte bara jag som inte förbättras.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1254842 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hur många gånger har du varit inlagd?
Fantasio, nu vet inte jag riktigt vad du tampas med! Men iaf för min egen del enligt min personliga resa och leva tillsammans med min schizofreni så kan jag aldrig må riktigt bra. Utan istället är vissa dagar bara lättare och bara bättre men riktigt bra för min egen del kommer det aldrig bli.

Många schizofrena har feta problem med ångest! När det gäller ångest har jag testat nästan alla antidepressiva ingen hjälpte tillräckligt eller inget alls. Cosmos här på viska hade feta ångestproblem och rekommendera mig seroxat som hon själv äter. Nu äntligen kan jag andas ut tio år av fetaste ångesten pga min nya medicin seroxat!

Cosmos säger att seroxat räddade livet på henne för hon hade såna feta problem med ångest innan hon började med den.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1254860 av Nissegossen

Fantasio skrev: Faktiskt så brukar jag känna igen en eller flera intagna. Det är inte bara jag som inte förbättras.


Har varit med om samma fast det var så länge sedan att det torde inte vara så många kvar som nu lever

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Nissegossen.