Förklaringar bakom mina diagnoser!

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1301638 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Förklaringar bakom mina diagnoser!
Som en katt som man tar i svansen och snurrar runt med.. Jättefint att du kommer inte göra det. Hoppas det håller i sig! Att ta sitt liv är bara ändå så himla dumt och tjänar ingenting till. Slöseri på ditt värdefulla liv. Du är smartare än så. Blir det värre när du dricker alkohol? Dricker du alkohol? Jag tar det lugnt med alkohol och många olika droger när jag har såna perioder med dö känslor.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301662 av Amandara
Nej jag dricker inte mycket alkohol. Det ärvnär jag är utmattad suocidtankar kommer. Men jag agerar inte på dem.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301835 av krokus
När jag föddes var navelsträngen hårt lindad runt halsen. Blått huvud. Det är säkert delvis därför jag blev som jag blev.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301838 av Geta
Vilken tur att du överlevde, krokus!
Mer
3 år 5 månader sedan #1301849 av IngeF
Jeg ble født i 7. måned. En menneskelig graviditet er 9 måneder. Ergo er jeg ikke et menneske.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1301852 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Förklaringar bakom mina diagnoser!

Amandara skrev: Nej jag dricker inte mycket alkohol. Det ärvnär jag är utmattad suocidtankar kommer. Men jag agerar inte på dem.

Tack för att du är öppen med det. Starkt av dig! Jag vill ge det en jättestor kram och säga allting ordnar sig men jag vet inte. Ta hand om dig fina! Mina självmordstankar kommer när jag inte pratar om mina trauman och bär på det ensam.

krokus skrev: När jag föddes var navelsträngen hårt lindad runt halsen. Blått huvud. Det är säkert delvis därför jag blev som jag blev.

Herregud vilket trauma! Från dag ett. Kram!
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.