Saker ni aldrig kommer över

Mer
3 år 4 månader sedan #1305280 av Klanggedin
Lite smått och gott men jag försöker berätta för personen som det gäller, t.ex. min mamma.. Det finns en metod som anonyma alkoholister använder nämligen att ta kontakt med personen man har otalt med och göra det klarställt..

Ärlighet är bäst framförallt när man inte vet. Säg vad du tänker snarare än vad självförsvaret vill att du ska säga..
Mer
3 år 4 månader sedan #1305284 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Saker ni aldrig kommer över
Min gryende karriär var också borta i och med att jag blev sjuk. Men bitter känner jag inte att jag är. Lever för dagen.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1305350 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Saker ni aldrig kommer över
Nåt som jag aldrig kommer över är folk som inte går som man ska på stan. Det grämer mej och det grämer mej ännu mera att jag grämer över det. Folk som tar upp hela ytor och går sakta aj aj aj.... Så jävla irriterande. Tror dom att dom är fucking jävla gangster of New York. Sedan på stan folk som glor, vafan glor dom på? Jag brukar göra grimaser oftast då tittar dom bort. Gör dom inte det blir jag förbannad då först dom tittar bort. Men då är mitt humör förstört för dagen. Jag kan bli riktigt vrickad.

Nej men på riktigt all sexuell våld som jag har blivit utsatt för som både som barn och vuxen flera hundratals ggr minst. Drömmer mardrömmar så att jag blir sjuk. Riktigt sjuk. Vet inte vart jag ska vägen! Men som tur är finns knark och sprit! Skål! Det sexuella våldet måste få ett slut tycker man. Det finns dom som inte lever idag och jag bär deras mörka hemligheter och sorg med mej. Det måste få ett slut nån gång. Det behöves kraftfullare handtag så fler inte råkar illa ut. Och många som utsätter andra har själva varit utsatta!
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 4 månader sedan #1305410 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Saker ni aldrig kommer över
Det är jobbigt med folk, som ältar och gnäller. Min mamma var sådan, men det lärde mig att man skall inte vara så för det blir jobbigt för omgivningen.