Kan ej kommunicera med omvärlden

Mer
3 år 4 månader sedan #1306956 av memphis
Fantasio, blev du inlagd p g a meddelandet till M?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1306975 av Fantasio
Det har blivit ett missförstånd. Jag är inte inlagd. Tack ändå för era ord. Skulle jag inte logga in på Viska på ett par veckor är jag säkert inlagd dock. Jag tror jag bara sett en person med laptop på avdelningen, han spelade spel på den. Att ha mobil med Internet i vore ju toppen.
Mer
3 år 4 månader sedan #1306979 av Nissegossen
När psyket var nybyggt på Östra ringde gamla kompisar som vet var jag bor, då hälsade jag på dem på Avd då hade de där både patientdator och patienttelefon, man ringde dit och en patient svarade och man sade vem man ville prata med och man fick det. På sjukhusets enda ställe för att röka, det var kringbyggt en gård i mitten i huset med himlen till tak där nere fick patienter röka om de ville. Totalt enda ställe i omgivningarna.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1306980 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Kan ej kommunicera med omvärlden
Det finns juh billiga bra smartphones för 1200 kr eller mindre på elgiganten. Tex samsung eller nokia som är surfvänliga och håller bra standard för det priset. Jag köpte en nokia för 800 kr för flera år sen och den håller fortfarande. På elgiganten köpte jag det.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 4 månader sedan #1306981 av memphis
Har sagt det åt Fantasio tidigare, att han måste skaffa en smartphone. Det är ju en revolution!
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1306989 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Kan ej kommunicera med omvärlden
Jo sedan när man är i stan och vill bara vara ifred kan man lyssna på musik och surfa in på nätet och stänga helt ute världen.