Psykoskänningar

Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1306996 av Zoidar
Psykoskänningar skapades av Zoidar
Ja, var dags igen tydligen. Fortsätter att skylla på min fd psylolog. Han drog in mig i detta igen. Känns tryggt att kunna sktiva det här på Viska.

Så mycket konstiga saker som hänt. Jag klarar inte av det.

Admin, kan du flytta tråden till endast medlemmar?

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 4 månader sedan by Zoidar.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1306997 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Psykoskänningar
Du kanske behöver ta en extra tablett eller höja din antipsykotiska. Det brukar hjälpa. Sömn är oxå viktigt. Eller andra saker. Som att be en bön. Vända sig till dom gudomliga kafterna. Jag kan ingenting om sånt så jag vet inte hur det fungerar! Du kan inte göra någonting åt din förra psykolog däremot kan du göra det som du vet fungerar för dig att må bättre. Kan inte du det? Vad gjorde din psykolog? Var det så dåligt att du inte kan släppa det?
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1306998 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Psykoskänningar
Jag har sovit lite två nätter. Kan va därför jag mår lite konstigt. Sover på en hel tablett seroquel inatt.

Jag har elfel, energi går uppåt.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1307002 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Psykoskänningar
Ta din medicin och gå och lägg dig. Vem vet, du kanske somnar och vaknar vederkvickt.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Fantasio.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan #1307006 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Psykoskänningar

Zoidar skrev: Jag har sovit lite två nätter. Kan va därför jag mår lite konstigt. Sover på en hel tablett seroquel inatt.


Jo så är det nog! Sedan måste du på något sätt bearbeta det här med din psykolog. Om det känns så viktigt. Kanske skriva ett brev till din förra psykolog och aldrig skicka det. Där du skriver ned allting.
Mer
3 år 4 månader sedan #1307009 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Psykoskänningar
Det var inget han sa Pimed. Det var på energinivå.

Anchored in Christ ✟