ospecifierad icke organisk psykos

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314955 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet ospecifierad icke organsik psykos
Jo om du börja göra röster och psykos efter 30 så är det som jag misstänker att har en blandning mellan schizotyp och schizofreni pga det håller på att din schizotyp håller på att utvecklas till schizofreni. Men begär ändå full utredning. Om dina frågor gällande olika diagnoser.

Jo det finns i familjen eller släkten. Min syssling har oxå schizofreni som mej. Annars är min familj och släkt ett gäng antisociala eller psykopater, pundare och kriminella. Inte så värst trevligt. Jag är en av dom få som känner empati. Kanske den enda.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314956 av Challe
Okej då är det du har lite ärftligt då. MIna familj är rätt normal dock. Har två bröder också som heller aldrig haft en partner precis som jag men annrs fungerar alla i fmailjen fint. Är tvilling och föddes för tidigt, kanske har det nåt med födseln att göra

Nåt är inte normalt med mig iallafall. Har inte haft en vän på över 12 år, ingen parter och inget sex och har bott hemma hos föärldrarna sen jag var 23.Min sociala komptens har gått ner lite sen sensate psykosen då jag känner mig väldigt slö i huvudet och lider av tunghäfta. MIn kontakt ´person på psykiatrin sa en gång att jag skulle passa som receptionist, jag antar att hon tyckte jag var trevlig
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314957 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet ospecifierad icke organsik psykos
Jag tycker oxå du verkar trevlig. Vi kanske kan bli vänner. Har skickat dig ett PM privat. Gå in och kolla på din sida här på viska och svara mer än gärna. :)
Mer
3 år 3 månader sedan #1314958 av Challe
Så folk här verkar tror att jag är schizotyp, interesting. Trior inte jag har schizofreni än iallafall. På sysselsättningen jag är på är det en kvinna som har schizofreni och jag ä r inte lika illa däran som henne iallafall även om hon också är väldigt gammal
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314960 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet ospecifierad icke organsik psykos
Nej då har du nog inte schizofreni. Min schizotyp utvecklades till schizofreni. Men jag tycker schizofreni är mera bättre än när jag hade schizotyp.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314964 av Challe
Intressant att du tycker schizofreni är bättre. Trodde man blev mer nedsatt av schizofreni än av schizotyp