Second Opinion!

Mer
3 år 2 månader sedan #1323333 av memphis
Svar från memphis i ämnet Second Opinion!
Oj, det var ord och inga visor det. Jag tror att Drummer har narcissistisk personlighetsstörning, att det är därför han bara ser sina egna problem som riktiga. Och det är därför han skryter så mycket om sig själv.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323337 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!
Jag har vänner som säger att dom skulle bli maniska om dom kunde spela trummor som mig. Visst är det en viss kick att köra ett backbeat på baskaggen och 2 och 4 på virveltrumman eller spela shuffle. Jag kan hantera många olika groove på trummorna och det är viktigt att man stämmer så allt låter proportionellt också. Virveltrumman är hjärtat i instrumentet. Den måste låta bra för annars låter allt annat skit också. Jag har spelat med musiker som varit både sämre och bättre än mig. Men när det gäller shuffle så är Jeff Porcaro kungen på att kompa det rätt. 

  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323341 av IM
Svar från IM i ämnet Second Opinion!
Vad vill du ha sagt med det då, att du är bra, ingen nyhet. Vet redan, du är bäst, snyggast och ingen kan må lika dåligt som du. Helt oväsentligt hur bra du är på trummor, om du är så bra kan du väl använda trummorna i positiv bemärkelse, spela dig ur ångesten.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323343 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Second Opinion!
Även jag ska få en second opinion i vår, fast jag inte vill ha en.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323346 av IM
Svar från IM i ämnet Second Opinion!
Samtidigt kan det bli något positivt Vittrad, finns väl en grund till det i bakgrunden till att göra en utredning. De kanske tvivlar på att diagnosen är rätt själva.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323364 av Hope
Svar från Hope i ämnet Second Opinion!
Varför måste ni utsätta Drummer för mobbning? Det är jävligt elakt!