Second Opinion!

Mer
3 år 2 månader sedan #1323464 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!
Tack Hope! 
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323465 av Hope
Svar från Hope i ämnet Second Opinion!

Klanggedin skrev: Har vi ens sätt en bild av drummer?


När ska vi se ett iqtest från någon pålitlig källa när du maxar på klyftigheten. Hur smart är du då? Visa ett papper på din IQ till oss alla vet hur jävla smart du är egentligen eller sluta försök vara så jävla smart ass! Du är säkert normal begåvad precis som dom flesta! Eller hur?
Mer
3 år 2 månader sedan #1323466 av krokus
Svar från krokus i ämnet Second Opinion!

Amandara skrev: Apropå självmordstankar. Man kan ha hur mycket självmordstankar som helst. Den springande punkten är när man gör något. När man agerar på dem. Massor med människor har självmordstankar, även fullt friska.

Är man verkligen frisk om man lider av självmordstankar? Gömmer det sig inte en depression där någonstans i så fall?
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323467 av Hope
Svar från Hope i ämnet Second Opinion!

krokus skrev: Hope,

Nu tror jag allt att det blivit ett missförstånd! Den som våldtog Amandara som barn var väl en ingift släkting? Så vitt jag minns har hon bra kontakt med sin pappa. 


Jaha är det fler som hon har blivit våldtagen av? Där ser man? Nej hon skrev att hennes pappa och hon haft sex och tyckte synd om sin pappa. Hon verkar inte förstå att det var en våldtäkt. Dummare pulver får man leta länge efter.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323468 av Geta
Svar från Geta i ämnet Second Opinion!
Helt taget ur luften!
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323469 av Hope
Svar från Hope i ämnet Second Opinion!

Geta skrev: Jag undrar vem som har flera skruvar lösa här?


Du förstår ingenting va?