Second Opinion!

Mer
3 år 2 månader sedan #1323482 av Geta
Svar från Geta i ämnet Second Opinion!
Ja, vad gör ni här på Viska, ni som inte har psykossjukdomar? Kan ni inte hitta något forum som passar bättre för er.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1323484 av Hope
Svar från Hope i ämnet Second Opinion!

Klanggedin skrev: Igår var jag ute på en/min kvällspromenad och mötte en väldigt fin brud men hon gjorde något konstigt med munnen.. Känns som att dom här extrakilona blir ganska avgörande om man ska träffa någon.. Men det var en tjej som jag fick intrycket av att hon tyckte jag såg stark ut även fast jag var tjock.. Lite som du krokus?!


Ja du är en riktig man, stor och stark. Du är inte hälften av det man som du tror att du är. Suckar djupt..
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1. Orsak: Personangrepp raderat
Mer
3 år 2 månader sedan #1323485 av krokus
Svar från krokus i ämnet Second Opinion!
Drummer,

Nääää! Avundsjuk på vad? Geta är ju ålderspensionär, hon får sin inkomst ändå. Vi andra får bevisa att vi är sjuka nog för att få sjukersättning! 
Mer
3 år 2 månader sedan #1323486 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!
Krokus

Har du tänkt på att börja arbetsträna? 
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1323487 av Hope
Svar från Hope i ämnet Second Opinion!

Drummer skrev: Geta kan bara acceptera Schizofreniker på Viska! Har man inte den diagnosen så börjar hon tjattra om allt möjligt. Tror Geta är avundsjuk på oss som inte har psykossjukdom. 


Nej det handlar inte om avundsjuka utan kontroll. Hon är så jävla tragisk att hon tror att hon bestämmer och kontrollerar viska. Patetisk är vad hon är. Hon kontrollerar inte ett skit och dum som hon är inser hon inte det utan tror hon har full kontroll.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1. Orsak: Personangrepp raderat.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323489 av krokus
Svar från krokus i ämnet Second Opinion!

Drummer skrev: Krokus

Har du tänkt på att börja arbetsträna? 

Jag har börjat redan arbetsträna. :)