Världens värsta känsla!

Mer
17 år 2 månader sedan #66478 av ThinkTank
Jag skulle säga att världens värsta känsla är att vara paranoid... det är så oerhört handikappande och man mår så dåligt när man är paranoid! Det är som Nissegossen skrev i något inlägg - man kan inte gå omkring och vara rädd hela tiden! Det ska jag börja med!
Dom får ta mig! Dom får döda mig! Men dom får inte göra mig rädd... särskilt inte när det bara är en vanföreställning och chanserna att något ska hända mig är minimala... nej paranoia och rädsla är vad jag är paranoid för
Mer
17 år 2 månader sedan #66483 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet Världens värsta känsla!
Jag har borjar kanna sa nu ocksa. De far ta mig da! Jag kan inte leva mitt liv utifran paranoida forutsattningar.
Mer
17 år 2 månader sedan #66544 av mopa
Svar från mopa i ämnet Världens värsta känsla!
Man kan inte göra så mycke åt det....jag har dörren låst...kan inte skydda mig mer....kommer dom så kommer dom..
Mer
17 år 2 månader sedan #66570 av Nissegossen
Som ett led i detta, så gjorde jag som så, att för att bli kvitt riktigt ifrån nojan låser jag inte min dörr så länge jag är hemma!

Det har kommit in folk mitt i natten, det stör mig inte!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 2 månader sedan #66571 av mopa
Svar från mopa i ämnet Världens värsta känsla!
Skulle det komma in folk i min lägenhet på natten...skulle jag nog hoppa ut genom fönstret...fast vovven är tuff nog att försvara mig..även om hennes matchvikt bara är 8 kilo.
Mer
17 år 2 månader sedan #66572 av Nissegossen
Har man hund, vaktar den alltid dörren! Var trygg! hunden skäller ju så fort någon är på dörren!

Men, varför skall vi vara rädda för varann?

Har man inga fiender så varför skall man vara rädd?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum