Psykologer som just fått examen

Mer
3 år 6 månader sedan #1290698 av Lejonhjärta
Nej, jag gillar inte sånt heller... Hade en skötare(!!) som terapeut en gång. Katastrof är bara förnamnet.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290707 av Geta
Jag är så gammal och står på egna ben. Yngre förmågor får gärna träna på mig.
Mer
3 år 6 månader sedan #1290722 av Nissegossen
Säger samma var någonstans skall de börja har ju en del år på nacken te x Friberg tackade mig då han tyckte att jag lärt han mycket, de måste få erfarenhet vad kan vara bättre än en gammal kuf kan lära ut till nya hungriga med aptit på att lära sig och saknar arbetslivserfarenhet? De måste ju få erfarenheten någonstans ifrån i sitt yrke ännu kan jag lära ut och gör det gärna alla unga behöver erfarenhet i sitt yrke, döm inte en bra person bara för att den saknar erfarenhet. Basta!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1290723 av memphis
Ja har man inga problem som måste lösas kan man ju bjuda på lite utbildning. Men om man har problem som måste lösas kanske man inte har tid att bjuda på utbildning, utan vill träffa nån som kan ge effektiv hjälp
Mer
3 år 6 månader sedan #1290725 av Nissegossen
Ja, men det är samma orsak som jag skriver på viska.se då jag är nu gammal och fortfarande lever trots att statistiken säger att jag har uppnått en ålder då jag enligt den inte borde leva, lever på lånad tid, men ännu känner jag mig som ungdom.

Min erfarenhet har gjort att jag besitter kunskap av erfarenhet av min diagnos Schizofreni märk väl diagnos jag är inte sjukdomen personifierad och tar mycket illa vid mig över att bli kallad Schizofren

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1290803 av Admin1
Det som kanske saknas är att nyexade inte får gå bredvid en erfaren psykolog en månad eller två för att få erfarenhet.