jag vill ha en fru

Mer
15 år 3 månader sedan #177949 av skord
Svar från skord i ämnet jag vill ha en fru
hoppas din tandvärk gått över räven.
Mer
15 år 3 månader sedan #177950 av skord
Svar från skord i ämnet jag vill ha en fru
fluor tab hjälper
Mer
15 år 3 månader sedan #177957 av skord
Svar från skord i ämnet jag vill ha en fru
nån snygg utanpå och inuti som vill bli min min fru? adda mej om du är intresserad av en snäll smart man/pojke som alltid vill ditt bästa.

kanske vi stämmer ihop som musikinstrument. bor i malmö. pm:a om du är intresserad.
Mer
15 år 3 månader sedan #177960 av ziggy_zombie
Svar från ziggy_zombie i ämnet jag vill ha en fru
I sinom tid kommer du att hitta din fru skord. Det tar lite tid bara.

Det finns någon för alla!!
Mer
15 år 3 månader sedan #177961 av skord
Svar från skord i ämnet jag vill ha en fru
ja jag håller med dej. detsamma till dej om du inte redan funnit ditt hjärtas kärlek
Mer
15 år 3 månader sedan #177986 av Pippi
Svar från Pippi i ämnet jag villa ha en fru

PSR skrev: Jojo, det finns självklart fler manliga skitstövlar än vice versa. Men vi som har sånt här är inte skitstövlar, vi riskerar att råka otroligt illa ut om vi inte står på oss. Samtidigt måste vi förstås skärpa oss otroligt mycket mera än vanliga killar. När tjejerna ser att vi gör fel kan de bli väldigt elaka trots att vi gjort vårt bästa. Det är väl det som är dilemmat att helst ska vi fatta tjejens behov utan att hon säger det. När vi inte fattar blir hon elak.


1. Stå på sig är inte fel nånstans.
2. Har du träffat någon som blir elak när hon ser att du gör fel så är det nog läge att ifrågasätta henne och inte dig själv!
3. Förstå tjejens behov före hon ens har uttalat dem...njae, ingen är tankeläsare, i min värld finns inte att en man ska kunna förutse mina behov. Dialog - kommunicera känns enklare.

Var får du sådana ideér ifrån PSR? Om du är övertygad om att det ska gå till som du skriver så lär en relation, ett försök ivf, bli väldigt svårt.
Var och en är ansvarig för att visa vad man önskar sig, behöver och förväntar sig av partnern.
Att det sen krånglar till sig ibland då vi ändå har olika sätt att resonera kan alltid redas ut, jag brukar vara tydlig och ber oxå mannen vara det.

Tassa på tå, smyga, försöka tolka den andres önskemål, åsikter mm förstör.
Jag har haft förhållanden där jag har tassat i rädsla av att inte räcka till och göra fel. Kom fram till att felet låg hos motparten, inte hos mig.