Kontaktsajter

Mer
14 år 10 månader sedan #224237 av Admin1
Kontaktsajter skapades av Admin1
JTL föreslog att kontaktförmedlingssajterna för funktionshindrade skulle anges här som länkar. Det finns för tillfället:

Svenska Lonematch
Gratis kontaktförmedling som riktar sig specifikt till människor som vill finna likasinnade som lider av social fobi, depression och liknande.
  • Lack
  • Besökare
  • Besökare
13 år 5 månader sedan #346310 av Lack
Svar från Lack i ämnet Kontaktsajter
jag har varit medlem i båda och kan rekommendera dom lede inte till den stora kärleken men fick kontakt med både tjejer och killar och fick en del trevliga chatt stunder.

Men sen att det inte ledde till den stora kärleken så gick jag inte in för det helt på de sidorna utan använder <!-- w --> www.qx.se <!-- w --> man måste inte vara hbt för att vara medlem där eller icke funktionshindrad.

qx kan upplevas som snuskig och det är den också men chansen att träffa någon är betydligt större, talar då efter egen erfarenhet :D
Mer
13 år 5 månader sedan #346311 av Melun
Svar från Melun i ämnet Kontaktsajter
Är medlem i klubbfh och lonematch, men jag är för pessimistiskt inställd till en partner för att bry mig om att söka.
Jag vet inte. Jag kanske börjar bli för gammal och har varit ensam för länge för att det ska funka....

Svamlade runt på qx under mina psykosår. Då var man framfusig minsann...
  • Lack
  • Besökare
  • Besökare
13 år 5 månader sedan #346312 av Lack
Svar från Lack i ämnet Kontaktsajter
Melun: på vilken sida skulle du bedöma att det var lättast att träffa någon både long term och short term?
Mer
13 år 5 månader sedan #346315 av Melun
Svar från Melun i ämnet Kontaktsajter
Det kanske inte beror så mycket på vilken sida man är på? Utan hur talför man är??
Fast på qx så släpper man på formaliteter på ett helt annat sätt.....
  • Lack
  • Besökare
  • Besökare
13 år 5 månader sedan #346318 av Lack
Svar från Lack i ämnet Kontaktsajter
Melun: Jo helt klart, qx är mer short term