Kontaktsajter

Mer
10 år 4 månader sedan #630298 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kontaktsajter
jag var medlem på match.com för några år sedan. det är ända kontaktannonserna jag gjort.
Mer
10 år 4 månader sedan #630563 av krokus
Svar från krokus i ämnet Kontaktsajter
För några år sedan var jag medlem på Okcupid som Saari länkade till, och då var den på engelska vilket var lite jobbigt för mig.
OkCupid verkar fortfarande vara på engelska.
Mer
10 år 4 månader sedan #630594 av Ready
Svar från Ready i ämnet Kontaktsajter
Om man reggar sig på gratis sajter så är det väl kanske inte samma kvalitet på människor om man får använda ett sådant uttryck.
Mer
10 år 4 månader sedan #630597 av Ready
Svar från Ready i ämnet Kontaktsajter
Ni som har dejtat via kontaktsajter, vet ni om man kan utelämna att man är psykiskt sjuk i sin profil? Kan man säga att man är förtidspensionerad eller hur ska man komma runt det problemet?
Mer
10 år 4 månader sedan #630835 av krokus
Svar från krokus i ämnet Kontaktsajter
Ready,
I mitt fall berättade jag när jag väl träffade dem att jag har aktivitetsersättning. Med andra ord, jag skrev inte det på min profilsida. Fast jag träffade bara två killar via OkCupid. En utav dem hade också aktivitetsersättning.

Hur man ska komma runt problemet vet jag inte. Det verkar ju som att de flesta vill ha en frisk partner och helst inte arbetslös heller. Klart att det finns undantag.

Hur det är med kvaliteten på människor vet jag inte eftersom jag bara har Okcupid att hänvisa till och den är ju gratis. Har ju aldrig provat att dejta via en sajt som kostar pengar. Kanske finns det någon annan som vet?
Mer
10 år 4 månader sedan #630851 av Ready
Svar från Ready i ämnet Kontaktsajter
isan,

Tack för svar.