Nätdejting

Mer
18 år 4 månader sedan #28951 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Nätdejting

Orvar skrev: Finns det någon som har testat nätdejting här? Jag funderar på om jag ska pröva. Någon som har några tips på vad man ska skriva om sig själv. Ska man skriva att man lider av en psykisk sjukdom t.ex.

Hej Orvar.
Jag tycker flisan skriver kloka saker. Du är ju inte en sjukdom, utan en fullt frisk person som har problem. Kanske Du kan säga att Du är blyg tex? Tänk också på att en del datingsidor kostar mycket pengar. Det finns andra som är gratis och lika bra.

Min dröm är att hitta en frisk tjej som har förståelse för min sjukdom och som kan sätta lite sprutt på mig.

Jag förstår, men glöm inte att det ska vara ett givande och tagande. Det är nog inte bra för någon i ett förhållande om den ena får rollen som stödperson. Du menade säkert inte det i heller, men det är lätt att det blir så.
Lycka till
Mer
18 år 4 månader sedan #28958 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nätdejting
Det finns en kontaktförmedling på nätet för psykiskt sköra som kallas för Lonematch.

LoneMatch är en kontaktförmedling som är specifikt avsedd för människor som känner sig mycket ensamma och/eller deprimerade och vill komma i kontakt med likasinnade förstående människor.