Hur ska jag träffa en tjej?

  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33216 av Exocet
Hur ska jag träffa en tjej? skapades av Exocet
Det var länge sedan jag var tillsammans med någon. Hur ska jag bära mig åt för att träffa en tjej? Hur vet man vem som är rätt för en?
Att vara tillsammans med någon är det som jag känner fattas i mitt liv just nu, som skulle göra att jag mår bättre.
Ska jag vänta på att bli uppraggad?
Mer
18 år 2 månader sedan #33218 av Rosa
Svar från Rosa i ämnet Hur ska jag träffa en tjej?
det känns nog rätt när det är rätt.
  • lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33222 av lotta
Svar från lotta i ämnet Hur ska jag träffa en tjej?
Msn, spray eller andra daiting sajter.....har du inte provat det så gör det. Då har man också tillfälle att under tiden smyga in sin problematik i brevväxlingen och se om det "skrämmer" Eller så berättar man ingenting utan lär känna någon och efter ett tag, dejtar.

Du har ett stort ordförråd och är duktig på att skriva, så vore jag dig skulle jag prova.
Mer
18 år 2 månader sedan #33223 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Hur ska jag träffa en kvinna?

Fredric skrev: Det var länge sedan jag var tillsammans med någon. Hur ska jag bära mig åt för att träffa en kvinna? Hur vet man vem som är rätt för en?
Att vara tillsammans med någon är det som jag känner fattas i mitt liv just nu, som skulle göra att jag mår bättre.
Ska jag vänta på att bli uppraggad?


Jag tror att det är viktigt att man har någorlunda rätt värderingar och synsätt på livet. Sen så är humor viktigt. Att man har samma sinne för skratt och humor. Skulle själv vilja ha flickvän men är nog inte mogen för det än. Skicka lite sms till någon brutta som du är intresserad av. Alltid en början.
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33232 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Hur ska jag träffa en tjej?
Jag tror jag tar och väntar tills jag träffar någon som det "klickar" med.
Det är väl som Lotta skrev, rätt vad det är så dyker det upp någon.
  • lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33235 av lotta
Svar från lotta i ämnet Hur ska jag träffa en tjej?
Hon kommer inte att komma och knacka på din dörr *ler* ......så lite får du väl kanske engagera dig. Var inte nätdejting något för dig ??

Krogen kan ju ge en lite lycka ibland !! Har du ingen på ditt arbeta att flirta med ?? Du arbetstränar väl, var det inte så ??