Hur ska jag träffa en tjej?

  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33244 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Hur ska jag träffa en tjej?
Jo det finns många tjejer där jag arbetstränar och på andra ställen jag går som jag kan flirta med. Men de är ju personal, och jag vet inte om det är tillåtet.
Jag har många spännande kvinnor och tjejer i min omgivning, men problemet är att de ofta är anställda för att jobba med mig, och då får man väl inte inleda något. Ofta är de också gifta eller upptagna på annat sätt.
  • lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33245 av lotta
Svar från lotta i ämnet Hur ska jag träffa en tjej?
Klart det är tillåtet. Om inte annat för att förgylla vardagen....man blir glad av att flirta lite lagom.
Mer
18 år 2 månader sedan #33250 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Hur ska jag träffa en tjej?
Innan du hittar den rätta kanske du måste öva litet. Var en gentleman, bjud på dig själv, visa uppskattning. Det finns så många att välja på därute. En idé är att finna varandra genom gemensamma vänner och bekanta. Fester hemma hos varandra fungerar bättre än krogen, enligt min erfarenhet. Krogen är så skrikig och brutalt rakt på sak. Tycker man ska kunna prata med varandra för att lära känna varandra. Nätdejting är säkert också värt att pröva. Det har ju blivit mer allmänt accepterat än äldre tiders vanliga kontaktannonser, men även de finns ju kvar i tidningarna. Du kan också själv gå ut och annonsera efter en vännina.

/Sofie