Chans till romans

Mer
8 år 5 månader sedan #785918 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Chans till romans
Jag träffade M på spraydate på sin tid. En vecka efter att jag kommit ut från LPT vård. Vi höll ihop i ca 4 år. Nu finns Happy panncake som är en gratis dejtinjsajt.
Mer
8 år 5 månader sedan #785920 av david96
Svar från david96 i ämnet Chans till romans
jag registrerade mig på en saijt och såg en viska-medlem
Mer
8 år 5 månader sedan #785922 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Chans till romans

Fantasio skrev: Ja, hur bär man sig åt för att hitta en kvinna? Är nätdejting grejen som gäller? Jag tror det, men vill inte regga mig på nån sida och betala dyra pengar för något som kanske aldrig inträffar: Att jag blir tillsammans med någon. Finns det någon här som träffat den rätta och kan beskriva hur det gick till?


Ska man träffa ngn så tror jag att man behöver vara i någorlunda balans psykiskt för att klara det! Man behöver energi och drivkraft för att det skall bli bra tror jag. När jag blev ihop med Anna för många år sedan klaffade det direkt för hon hade också psykiska problem som jag hade då, men våra problem löstes upp av varandras kärlek, så kan det vara också. Det goda fick övertag över det onda! Nu är Anna död sen ett par år tillbaka och jag sörjer fortfarande!
Mer
8 år 5 månader sedan #785923 av david96
Svar från david96 i ämnet Chans till romans
Jag tror det är viktigt att ha ett levande förhållande där man är närvarande
Mer
8 år 3 månader sedan #806819 av cecilia76
Svar från cecilia76 i ämnet Chans till romans
Inte enkelt det där. Har varit i ett förhållande sen nio år tillbaka och är gift. Men nu knakar det i fogarna...var på familjeterapi genom kyrkan igår. St:lukas stiftelsen
Mer
8 år 3 månader sedan #806824 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Chans till romans
Jag har träffat D på gratissiten Badoo...........det är nytt - får se om det håller för tidens tand. Men so far so good.