Schizofreni går att förklara

Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1296086 av lordwitriolh
Man får välja själv
Är "schizofreni";
1. Sjukdom
2. Bevis på att verkligheten är digital där mycket är möjligt såsom att höra röster, en teori som inte kan motbevisas vetenskapligt.
3. Magi
4. voice to head från en annan människa med någons slags radio
5. skitsnack för att sälja mediciner & hålla en hel industri vid liv.

Jag vet vad jag väljer, alternativ 2 eftersom jag kan tänka logiskt & kritiskt & inte är efterbliven.
Vad väljer ni?
Last edit: 3 år 5 månader sedan by lordwitriolh.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1296088 av Cosmos
Sjuk är man när symptomen innebär ett lidande. Innan dess är man annorlunda än andra människor.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Cosmos.
Mer
3 år 5 månader sedan #1296089 av Nissegossen
Hej! Välkommen tillbaka, funderat på kommunikation genom det kollektiva undermedvetna? Eller genom det spektrum där tankar uppstår, hur det nu sker? I alla fall kan man höra röster i samband med där tankar sker, hur man nu förklarar att det sker? Intressant borde forskas att hitta det spektrum där det finns den kommunikation sker som sker genom det som kallas Helig Ande dvs ren luft. Det är ju det som åsyftas.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1296185 av Admin1
Jag tror på sjukdom och tack vare det får man sjukersättning för bara 8 % jobbar med psykosdiagnos.
Mer
3 år 5 månader sedan #1296186 av Nissegossen
Har ingen sjuk andedräkt!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1296187 av Geta
Svar från Geta i ämnet Schizofreni går att förklara
Jag kan inte förklara schizofreni, trots att jag grunnat mig fördärvad.