Är vi schizofrena verkligen ensamstående?

Mer
9 år 4 månader sedan #707027 av tequilarose
Ja jag har få vänner men bra och djupa relationer med mina vänner. Har nyligen haft en snubbe. Dock så fungerade det inte mellan oss för han ljög...... 70-75 är ju ensamstående står det på viskas hemsida....... Visst har jag varit ensam och allt trots att jag hade en mycket allvarlig psykos och läkarna trodde jag skulle bli hospitiliserad för resten av mitt kiv men jag gav inte upp pratade ut med allt och alla om mina problem trots det jag trodde dom alla konspirerade mot mej och testade alla mediciner som finns och gick tillbaka till den medicin som gav mej livet tillbaka. Idag mår jag bra, har få men starka vänner, kontakt med min familj, vem vet kanske en pojkvän i framtiden. Vi får se. Jag studerar på komvux.... Allt de här trodde ingen skulle hända och jag gjorde och jag menar JAG GAV ALDRIG UPP FÖRSÖKTE VARJE MEDEL ATT FÅ TILLBAKA MITT LIV OCH JAG GJORDE DET OXÅ NÄR INGEN TRODDE DET!



Kram på alla er därute!!!!
Mer
9 år 4 månader sedan #707028 av Isa-Alise
Mer
9 år 4 månader sedan #707029 av Geta
Väldigt många här på Viska med schizofreni är ensamstående, så statistiken stämmer nog.
Särskilt om man är åt det schizoida hållet.
Mer
9 år 4 månader sedan #707031 av tequilarose
Tack Isa-Alise! En av mina vänner som har varit matematiker är schizoid, hon har en del vänner......
Mer
9 år 4 månader sedan #707032 av Jesus/magnus
bra å starkt gjort!

John 8:31-32.
Mer
9 år 4 månader sedan #707033 av tequilarose
Tack så jättemycket Issa_Jesus!