Är vi schizofrena verkligen ensamstående?

Mer
9 år 4 månader sedan #707037 av Zoidar
Imponerande! Kul att höra! :)

Jag blev inspirerad av dig Tequilarose.

Anchored in Christ ✟

Mer
9 år 4 månader sedan #707040 av Cosmos
Nice tequila. Ensamhet behöver inte innebära att man är helt fucked up och misslyckas rakt av. Jag är schizoid till min läggning (åtminstone delvis), har social ångest och har alltid druckit för att kunna stå ut tillsammans med många människor.

Man brukar beskriva schizoida som "the soul of the party" därför att man anstränger sig till döds för att vara rolig och intressant.
Mer
9 år 4 månader sedan #707044 av tequilarose
Cosmos tack! Jag haft social ångest har druckit mycket i mina dagar. Zoloft eller sertalin som ämnet heter hjälpte mej att umgås med folk igen. Och sen dess har jag aldrig druckit för att dämpa det. Nuförtiden dricker jag bara ibland för nöjes skull och inte för att överleva....

Nej man är inte fucked eller misslyckad däremot när man mår bra visar det sig att man har ett gott liv som gör en väl och det brukar inkludera vänskap och kärlek.
Mer
9 år 4 månader sedan #707080 av mumrik

Cosmos skrev: Nice tequila. Ensamhet behöver inte innebära att man är helt fucked up och misslyckas rakt av. Jag är schizoid till min läggning (åtminstone delvis), har social ångest och har alltid druckit för att kunna stå ut tillsammans med många människor.

Man brukar beskriva schizoida som "the soul of the party" därför att man anstränger sig till döds för att vara rolig och intressant.



Käner igen det där med att att anstränga sig till döds för att vara rolig o intressant, har aldrig druckit några mängder men överlevt genom att vara lite av "klassens clown".
Mer
9 år 4 månader sedan #707108 av Admin1
Kvinnor har en lindrigare sjukdom och är mindre handikappande, så de är säkert mer sambo eller har pojkvän än männen. Män är ofta lite schizoida till sin natur, vilket inte kvinnor är.
Mer
9 år 4 månader sedan #707870 av tequilarose
Vi bögar då? :)))