snyggast

Mer
18 år 1 månad sedan #36887 av loco_26
snyggast skapades av loco_26
jag är nog en av svergies snyggaste killar.. men ändå så vill ingen tjej ha mig...vad ska jag göra?.många vill prata med mig, men efter 2-3 min vill dom bort ifrån mig?...vad ska jag göra?
Mer
18 år 1 månad sedan #36888 av AmandaS
Svar från AmandaS i ämnet snyggast
Du kanske är så smart, snygg och trevlig att de genast inser att de inte förtjänar dig.
Mer
18 år 1 månad sedan #36889 av loco_26
Svar från loco_26 i ämnet snyggast
jag har varit singel i över 3 år nu . hur många år till? har tappat hoppet helt snart
Mer
18 år 1 månad sedan #36890 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet snyggast

loco_26 skrev: jag är nog en av svergies snyggaste killar.. men ändå så vill ingen tjej ha mig...vad ska jag göra?.många vill prata med mig, men efter 2-3 min vill dom bort ifrån mig?...vad ska jag göra?


Jag känner igen mig lite i vad du skriver, jag ser bra ut men är inte snygg. Alla tycker att jag ser väldigt manlig och bra ut, men tvivlar själv på mitt utseende lite som gör att jag har svårt att tycka om mig själv som man måste. Jag har blivit bättre på det men det kan bara bli bättre. Man får väl skaffa sig en ny frilla säger min syster så kommer det nog bli mer än väl sägger hon. Håller jag med henne :tänk
Mer
18 år 1 månad sedan #36891 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet snyggast
Detta var för vulgärt kanske. jag måste gett dig en fel adress. Den adressen jag ville skicka dig var vackrare. Det var ett kort på henne och hennes överkropp bara. :lol:
Mer
18 år 1 månad sedan #36893 av loco_26
Svar från loco_26 i ämnet snyggast
jag har haft såna tjejer förut....men nu så har jag inget alls