snyggast

Mer
18 år 1 månad sedan #37018 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet snyggast

Jeff skrev: Jag gillar tjejer, men är nog ingen porrman Undrande. Jag tycker att en tjej ska behandlas rätt utan massa översexuellt skit som analsex och sadosex. En tjej ska tas på det rätta stället med själ och småporr, men jävlaranamma på samma gång. Tjejer gillar oss män som vill ta för oss, på ett rätt sätt.


så sant.
Mer
18 år 1 månad sedan #37019 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet snyggast

Lina skrev: att jag inte är sjuk för att folk inte uppfattar mej som omogen?? : )
(oops detta inlägget visar nog mest på dumhet hur som helst: )


Å, men det är som allt annat lite olika.
Om du är dum, ja, är inte barn "dumma"?
Varför vaktar vi dem annars?

Tänk på en psykavdelning, gärna låst, har vi inte där ett klockrent dagis?

När jag mår som sämst är det nästan ngt som när jag var 5-6 år, tappade bort föräldrarna på liseberg och bajsade på mig, vågade inte fråga ngn okänd om toa. Jag satte mig och började gråta, vilsen, då blev jag förd av en vakt till en garderob, jag måste stunkit skit, men jag sa inget utan satt där, och de försökte få mig att leka med leksaker, när jag hade fullt med bajs i byxan och skämdes och äcklades...

Man kan även enkelt se hur äldre, när de börjar insjukna, regesserar, blir barnsliga, egoistiska, osv, från att tvärtom ha blivit mer förstårende och givmilda tills 70-80 års ålder.
  • Lina
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 veckor sedan #37418 av Lina
Svar från Lina i ämnet snyggast
jag vill att du ska förklara lite bättre undrande, förstår ändå inte vad du menade... jag menade inte att jag är dum för jämnan, utan syftade på att jag var dum som inte flrstod ditt senste iinlägg!!!
kram Lina