Hur hitta en kvinna?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 9 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #841748 av Fantasio
Jag hade inga problem att träffa kvinnor när jag var frisk. Dock var jag dum, för jag ville alltid ha något bättre, så jag sitter nu här som singel.

Nätdejta kan man ju göra, men det känns inte rätt att betala för att få skriva till kvinnor.

Jag rör mig inte i miljöer där jag träffar kvinnor, på min sysselsättning är vi bara män.

Då återstår kanske bara krogen och det var länge sedan jag var där en sen kväll. Fast man kan ju inte bara dyka på första bästa kvinna och fråga om hon vill ses på en fika någon gång.

Bör jag släppa stoltheten och ge nätdejting en chans?

En kvinna på Facebook stämde träff med mig på en pub och jag gick glad i hågen dit. Hon kom inte, men som tur var var en fd arbetskamrat där, så jag drack i hans sällskap.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
7 år 9 månader sedan #841795 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Hur hitta en kvinna?
:tummenupp

John 8:31-32.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 8 månader sedan #1080967 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur hitta en kvinna?
Jag stötte på en kvinna idag, vi hälsade på varandra. Hon är alltid så trevlig, hon till och med log mot mig. Jag lever ju i cellofan, jag kan ju få fantasier av en sån sak. Vem vill ha en tjock, ovårdad och psykiskt sjuk man? Ingen. Jag får spana in kvinnor på stan på sin höjd.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081157 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hur hitta en kvinna?
Fantasio,
Att du är "ovårdad" går att göra något åt rätt snabbt. Gå till frisören t ex. Inte behöver du vara "dömd" till att se ovårdad ut resten av livet! Frisörer brukar även fixa till frisyren med gelé och sånt efter en klippning.

Så ett tips är att gå till frisören en fredag och sedan gå ut med vänner på stan. Lycka till! :tummenupp
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 månader sedan #1094648 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur hitta en kvinna?
Det här låter som en fånig sak att säga, man är ju bara ute efter sex tror folk. Jag attraheras av kvinnor med huvudet på skaft, ett vasst intellekt. Klart man vill att de ska vara trevliga att se på, men att kunna snacka lite intressant är viktigt för mig. Går man på krogen är folk fulla, det blir bara flams och trams. Nån som vill veta mer när jag säger vad det nu kan vara, nån som pratar annat än det gamla vanliga.
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1094656 av Lester
Svar från Lester i ämnet Hur hitta en kvinna?
Kvinnor gillar intelligenta män! Så använd din fantasi att charma till dej en kvinna! Gå ut med bekanta, bli medlem på dejtingsajten happy pancake! Där finns det kvinnor som är nyfiken på mej men jag söker bara vänner där av alla typer!