Hur hitta en kvinna?

Mer
5 år 6 månader sedan #1094661 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur hitta en kvinna?
Krogen innebär alkohol för både män och kvinnor. Är sex viktigt är det bästa stället att leta på. Förr kom kvinnor till mig, men i min ålder är kvinnor kräsna och i det räknas vad man har för pengar. Helt krasst har du inga ingen tjej.

Visar man upp en flott lägenhet och äger sin bostad är det som ett flugpapper, de kommer men enbart för att det betyder mycket pengar. Det är alltid vad en kvinna söker eller att hon är kåt.

Vilken kvinna skulle då inte komma om man bodde på Strandvägen i Stockholm?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 6 månader sedan #1094669 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Hur hitta en kvinna?
Jag söker då en livskamrat inte en påse pengar.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1094675 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur hitta en kvinna?
Den frågan är alltid ett förnekande och hos kvinnor om en man påstår, men inte desto mindre sant I verkligheten då man utstår som lögn. Jag har varit med ett tag och har haft ett förhållande med en som har borderline i 13 år och vi har känt varandra sedan 1982 och är fortfarande vänner kors i taket.

När jag läste kriterierna på dåvarande borderline.nu så sköt jag stolen tillbaka och inom mig var det är hon.

Men inte för den diagnosen jag skriver det utan det går igenom alla tjejer och de förnekar utan undantag att de tar en man med pengar före en som inga pengar har. Det är det att kvinnor älskar att shoppa och en man med pengar gör det möjligt.

Så en man med pengar gör det möjligt att få en extra krydda i livet.

Nu vet jag att jag får utstå en storm pga det jag skriver det är för en oskriven lag för kvinnor att alla kvinnor förnekar att de tar en man för pengar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1094687 av krokus
Svar från krokus i ämnet Hur hitta en kvinna?

Amandara skrev: Jag söker då en livskamrat inte en påse pengar.

Word!
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1095063 av Lester
Svar från Lester i ämnet Hur hitta en kvinna?
Nissegossen är lite småkorkad ni får ha överseende! För oss mäns vägnar ber jag om ursäkt för svineriet!